2009年3月31日 星期二

上班逸事

在辦事處門口有三塊掛有就業及社區資訊的報告板。這些板足有兩米高並用鐵做,因此十分沉重。而我每天其中一個工作就是更新它們及從倉庫裡搬出到辦公室門口安放。今天上班時我如常地把板搬到辦公室門口。正當我搬運運時,我聽到以下對話:

兒子:媽媽~果個叔叔做緊咩呀?
我 :我咁快做叔叔...(!@#$%^&*)
媽媽:搬緊野囉...拿...呢D叫苦力(咕喱)...唔讀書就係要做呢D野嫁啦...你做唔做呀?
兒子:我唔想做呀,咁重咁大塊板...
媽媽:咁你乖乖地讀書啦,唔係第時大個你要搬o既野仲重呀!
我 :(OK...You Win)

媽媽的一番話令人茅塞頓開,看來我應該著手準備重返校園了~

1 則留言: