2009年4月15日 星期三

致各喜歡到中國旅行的朋友

小弟屋企人剛從河南洛陽返黎,並同我講被騙(屈)左幾千蚊。詳情如下:

話說小弟媽媽同幾位親戚o係復活節假去洛陽玩,屬自由行性質。其中一日去左嵩山少林寺睇,一路都冇特別。後來,佢地去到寺內一座叫咩羅漢堂之類o既野拜,當時入面o既和尚同佢講可以去燒衣。我媽咪知道大陸都係信唔過,問晒幾多錢,佢話10蚊,咁我媽咪覺得OK,就拎左去拜同燒。點知燒之前,突然有個和尚走出黎話要先祈福,冇等我媽咪同意就念左幾句經,之後搶左我媽咪份衣紙去燒。之後衰野就黎。佢同我媽咪講,祈左福,要比香油,咁我媽咪見佢好似真係念左野,就比左100人仔佢,點知佢話唔得,最少300,咁我媽咪心諗,唉算啦...少少錢...就真係每人比左300佢。之後佢領左我媽咪佢地去左一間佛堂,入面坐左個和尚,之後我媽咪佢地一個個咁被叫去傾計,話咩算大運之類。我媽咪被佢算左一陣,講左d幾句就要我媽咪比錢。咁我媽咪打算比500啦,點知佢話唔得,佢條命要比4位數。之後我媽咪話冇咁多錢,同唔想比。點知個和尚話唔比的話要有惡運,有血光之災,之後從後堂黎左4個後生和尚。其中一個和尚仲同我媽咪講話,算命就要比錢,唔係唔比走。結果我媽咪佢地一行3人,比佢地咁樣屈左7500,因為佢地強行o係本香油簿上,500蚊前寫多個2字。

唉...本來我媽咪都想追究,但諗深下,又可以點呀...佢夠膽夠做,一定有人包庇,投訴最後可能都係自找麻煩。所以而家我只能o係度叫大家一句:小心小心。

沒有留言:

張貼留言